مشاوره انجام تحلیل آماری پایان نامه

انجام تحلیل آماری پایان نامه

مشاوره انجام تحلیل آماری پایان نامه

موزش انجام تحلیل آماری٬ انجام تحلیل آماری پایان نامه٬ تحلیل آماری پایان نامه٬ مشاوره انجام تحلیل آماری پایان نامه. بدون تردید مشاوره انجام تحلیل آماری پایان نامه یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای پژوهشی دانشجویان است. مشاوره انجام تحلیل آماری پایان نامه در موسسه پایار توسط اساتید و محققان برتر کشور صورت میپذیرد. بسیاری از پژوهشی‌هایی که در علوم انسانی انجام می‌گیرد مانند سایر علوم تحقیقات کمی می‌باشند. منظور از تحقیقات کمی به تحقیقاتی اطلاق می‌شود که در نهایت فرضیه ذهنی پژوهشگر تبدیل به عدد می‌شود و این عدد تایید یا رد یک فرضیه پژوهشی را نشان می‌دهد. تحقیقات کیفی نیز به تحقیقاتی گفته می‌شود که محقق در رد یا تایید یک فرضیه از اعداد و ارقام استفاده می‌نماید اما نتیجه یک فرضیه نهایتاً از طریق مشاهده، فرضیه سازی، تحلیل، استنباط و مواارد دیگر رد یا تایید می‌شود. برای بررسی داده‌های آماری تحقیقات کمی نرم افزارهای مختلفی در علوم انسانی توسعه یافته شده‌اند که اسامی برخی از آنها در زیر می‌آید:


مشاوره انجام تحلیل آماری پایان نامه نرم افزار لیزرل

LISREL


مشاوره انجام تحلیل آماری پایان نامه نرم افزار ایموس


AMOS


مشاوره انجام تحلیل آماری پایان نامه نرم افزار اس پی اس اس

SPSS


مشاوره انجام تحلیل آماری پایان نامه نرم افزار پی ال اس

PLS


مشاوره انجام تحلیل آماری پایان نامه نرم افزار ای ویوز

Eviews

مشاوره انجام تحلیل آماری پایان نامه نرم افزار استاتا

STATA


مشاوره انجام تحلیل آماری پایان نامه نرم افزار جی آی اس

GIS

این نرم افزارها عمده ترین استفاده را برای تحلیل داده‌ها در رشته‌های علوم انسانی مانند حسابداری، اقتصاد، مدیریت و روانشناسی و زیر شاخه‌های آنها دارند. در تحلیل داده‌های یک پژوهشی اعم از مقاله یا پایان نامه، اساسی‌ترین اصل فرضیه‌های پژوهشی می‌باشند که سمت و سوی انتخاب تحلیل‌های آماری و نحوه ورود داده‌ها به نرم افزار را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید
آموزش انجام پایان نامه با نرم افزار stata

مرکز تحقیقاتی پایار یکی از بهترین مراکز انجام تحلیل آماری می‌باشد که به واسطه همکاری دانشجویان رشته‌هایی چون مدیریت، حسابداری، روانشناسی،آمار، اقتصاد و روانسنجی دقیق‌ترین و حساس‌ترین تحلیل‌های آماری انجام می‌گردد. گروه تحقیقاتی پایار با دردست داشتن تجربه 10 ساله در انجام تحلیل آماری در خدمت آن دسته از دانشجویانی است که جهت تحلیل داده‌های خود در هرکدام از نرم افزارهای فوق نیازمند به مشاوره و همکاری می‌باشند.

انواع آزمونها برای خدمات مشاوره انجام تحلیل آماری پایان نامه

برای انجام تحلیل‌ آماری آزمون‌های مختلفی استفاده می‌شود. آزمون‌های آماری دقیقا بر اساس فرضیات پژوهش انتخاب می‌شوند و این فرضیات پژوهش است که نشان می‌دهد داده‌های تحقیق باید از چه دید آماری مورد بررسی قرار گیرند. در زیر به برخی از آزمون‌های آماری مهم اشاره می‌گردد.

– آموزش انجام تحلیل آماری پایان نامه کواریانس چند متغیره و تک متغیره

– آموزش انجام تحلیل آماری پایان نامه رگرسیون چند متغیره

– آموزش انجام تحلیل عاملی اکتشافی یا تاییدی

– آموزش انجام تحلیل آماری پایان نامه همبستگی پیرسون

– آموزش انجام تحلیل آماری پایان نامه معادلات ساختاری در مدل یابی

– آموزش انجام تحلیل مسیر در مدل یابی

و صدها تحلیل استنباطی و توصیفی دیگر…

همین حالا می توانید سفارش تحلیل آماری خود را ثبت کنید یا با شماره 09919099973 تماس بفرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *