مشاوره انجام تحلیل آماری با AMOS 

انجام تحلیل با اموس

مشاوره انجام تحلیل آماری با AMOS 

انجام تحلیل آماری با Amos نیازمند تسلط کامل به نرم افزار مربوطه است. بسیاری از دانشجویان علوم انسانی و حتی سایر رشته‌ها، برای پایان نامه خود نیازمند انجام تحلیل آماری با Amos هستند که اغلب آنها به خاطر عدم ارایه آموزش، مسلط به نرم افزار Amos نیستند. Amos از جمله نرم افزارهایی است که برای تحلیل‌های آماری در علوم اجتماعی استفاده می شود.

AMOS مخفف عبارات Analysis of moment structures می باشد. Amos را می توان یکی از موفق ترین نرم افزارهای کامپیوتری دانست که به طور خاص برای مدل سازی معادله ساختاری طراحی شده اند. هرچند هدف اصلی از طراحی این نرم افزار مدل سازی است اما قابلیت اجرای مجموعه ای از تحلیل های کمی و آماری معمول نیز بوسیله این نرم افزار وجود دارد.

یکی از نرم افزارهای ساده برای تحلیل های رگرسیونی، انجام مدل یابی معادلات ساختاری، مدل معادلات تحلیل مسیر، تحلیل عاملی تاییدی نرم افزار اموس (Amos) می باشد. برونداد نرم‌افزار آموس به صورت گرافیکی بوده و لذا درک مطلب را تسهیل می‌کند. نرم افزار  Amos  فراتر از توانمندی های معمول نرم افزارهای مدل سازی پیش رفته و به عنوان مثال به خوبی می تواند بر اساس جدیدترین روش های آماری در مورد نحوه برخورد با داده های مفقود شده به جایگزینی آنها دست زند.

Amos علاوه بر اینکه ویژگی های نرم افزارهایی نظیر Lisrel را داراست بلکه خصایص منحصر به فردی دارد که آن را از سایر نرم افزارهای مدل سازی متمایز ساخته است. آموس مدل ترسیم شده در صفحه میانجی را به عنوان مدل مدل می پذیرد و خروجی های آن به خوبی و با کیفیت بالا قابل انتقال به سایر برنامه های تحت ویندوز است.کاربر این امکان را دارد که با تغییر قلم ها، رنگ ها، ضخامت پیکان ها، اندازه پارامترها و مکان قرار گرفتن آنها مدل مدون را به زیباترین شکل و مطابق با سلیقه خود درآورد. یکی از مهم ترین  ویژگی های این نرم افزار این است که با استفاده از روش بیزی می تواند به برآورد پارامترها در مدل هایی بپردازد که متغیرهای حاضر در آن ها از نوع مقوله ای رتبه ای یا اسمی هستند.

این نرم افزار امکان مدیریت داده ها به اشکال مختلف را دار می باشد و به خوبی می تواند داده ها را در قالب های مختلف چه به شکل خام و چه به شکل ماتریس های واریانس- کوواریانس یا همبستگی از سایر نرم افزارها فرا میخواند.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار توانایی مدیریت داده های چند گروهی است به نحوی که می توان مدل ها را برای نمونه های مختلف مورد آزمون قرار داد و نتایج را به سادگی با یکدیگر مقایسه کرد.

هم چنین نرم افزار Amos به خوبی از توانایی وارسی نرمال بودن تک متغیره و چند متغیره برخوردار است  و علاوه بر این امکان برآورد پارامترها با روشهای مختلف را داراست که از جمله آنها می توان به حداکثر درست نمایی، حداقل مربعات تعمیم یافته، حداقل مربعات غیر وزنی و حداقل مربعات غیر وابسته به مقیاس اشاره کرد.در این نرم افزار همچنین امکان استفاده از روش خودگردان سازی برای برآورد اعتبار پارامترهای برآورد شده، مقایسه مدل های مختلف با داده های یکسان و مقایسه روش های مختلف برآورد برایانتخاب بهترین آنها در یک موقعیت خاص پژوهشی وجود دارد.

قابلیت های تحلیل آماری با AMOS

انجام تحلیل آماری با AMOS و تعیین روابط بین متغیرها

انجام تحلیل آماری با AMOS و یافتن مدل مناسب برای داده ها

انجام تحلیل آماری با AMOS و استفاده از نمودارها برای تعیین روابط

انجام تحلیل آماری با AMOS و کاربرد آن برای چگونگی و چرایی داده ها

انجام تحلیل آماری با AMOS و دسترسی همزمان به نرم افزار  SPSS

انجام تحلیل آماری با AMOS و قابلیت استفاده از فضای گرافیکی

انجام تحلیل آماری با AMOS و تحلیل چندگانه قابلیت ترکیب مدلها

انجام تحلیل آماری با AMOS و ایجاد مدل

 

بیشتر بخوانید
مشاوره انجام تحلیل آماری با EVIEWS

تحلیل آماری پایان نامه با نرم افزار AMOS

مشاوره انجام تحلیل آماری با AMOS برای پایان نامه رشته مددکاری

مشاوره انجام تحلیل آماری با AMOS برای پایان نامه رشته کشاورزی

مشاوره انجام تحلیل آماری با AMOS برای پایان نامه رشته روانشناسی عمومی

مشاوره انجام تحلیل آماری با AMOS برای پایان نامه رشته کتابداری

مشاوره انجام تحلیل آماری با AMOS برای پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی

مشاوره انجام تحلیل آماری با AMOS برای پایان نامه رشته تربیت بدنی

مشاوره انجام تحلیل آماری با AMOS برای پایان نامه رشته پزشکی

مشاوره انجام تحلیل آماری با AMOS برای پایان نامه رشته جامعه شناسی

 

دپارتمان آماری پایار در زمینه تحلیل پرسشنامه با نرم افزار آموس (ایموس) AMOS چه خدماتی ارائه می دهد؟

اساتیدی که خدمات مربوط به تحلیل داده ها با نرم افزار اموس AMOS را ارائه می دهند به این نرم افزار تسلط کامل داشته و به انجام تحلیل عاملی تاییدی با AMOS، تحلیل مسیر با آموس و مدل معادلات ساختاری SEM با AMOS و به نرم افزار آموس احاطه کامل دارند. این اساتید به واسطه تسلط بر روش تحقیق و آمار قابلیت ارائه مشاوره های لازم را به متقاضیان دارا بوده و مهارت لازم جهت انجام تحلیل های دقیق و با کیفیت را دارا می باشند. علاوه براین این اساتید آماده ارائه کلاسهای آموزشی نرم افزار را نیز دارا می باشند.

مهمترین خدمات مجموعه پایار برای تحلیل مدل های آماری پرسشنامه ها با اموس AMOS چیست؟
برگزاری دروه های آموزش نرم افزار اموس AMOS
تحلیل پرسشنامه ها با نرم افزار AMOS
تحلیل داده های پرسشنامه با نرم افزار اموس AMOS
ارائه مشاوره رایگان برای طراحی پرسشنامه و تحلیل آن با نرم افزار ایموس Amos
مشاوره رایگان جهت انتخاب نوع مدل، روابط بین متغیرها و نحوه تحلیل
ارائه مشاوره های لازم جهت تدوین و یا تغییر مدل متناسب با سوالات و فرضیه های پژوهش
انعقاد قرارداد رسمی جهت تعیین هزینه ها ، زمان و شرایط تحویل تحلیل های اموس AMOS
وارد کردن داده هاهای پرسشنامه ای به نرم افزارهای مکمل مانند SPSS
انجام تحلیل های عاملی تاییدی و اکتشافی، تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری با اموس AMOS
گزارش یافته ها به صورت دقیق و متناسب با فرمت مورد نظر
برگزاری جلسه آموزشی حضوری در سازمان ها جهت آموزش تحلیل های صورت گرفته
ارائه بروندادهای نرم افزاری به متقاضیان جهت پیوست در گزارش
انجام کلیه اصلاحات تا زمان تایید سازمان ها

در این ویدیوی آموزشی نحوه برآورد مدل در نرم افزار اموس (AMOS) آموزش داده می شود.

باید توجه داشت که انجام تحلیل آماری و خروجی گرفتن از نرم افزارهای آماری توسط افرادی که در رشته آمار فارغ التحصیل نشده و فقط آشنایی اولیه و سطحی نسبت به نرم افزار لیزرل دارند، به اعتبار علمی پایان نامه و پروژه آماری – تحقیقاتی شما خدشه وارد خواهد نمود و با توجه به دامنه بسیار وسیع کاربرد روشها و آزمونهای آماری لازم است تحلیلگر داده های آماری از تجربه و تخصص لازم را در این زمینه برخوردار باشد.

ما در موسسه پایار  آماده ایم تا در اسرع وقت و با قیمت مناسب، با در اختیار داشتن تخصص و تجربه کافی، مشاوره تحلیل آماری تحقیقات علمی  و پروژه های پژوهشگران محترم و پایان نامه ها و پروژه های دانشجویی و همچنین آموزش پردازش آماری داده ها و تجزیه و تحلیل آماری پرسشنامه ها و اطلاعات حاصل از آزمایشات علمی را ، با استفاده از انواع نرم افزارهای آماری (spss, Lisrel, Smart Pls, Eviews, Amos, Weka Minitab, Expert Choice ,و…..) به انجام برسانیم.

دوست گرامی، پیشنهاد می شود برای سرعت بیشتر در ارتباط با همکاران ما، به شماره اعلام شده در پایین صفحات سایت واتساپ،تلگرام، ایتا یا روبیکا زده و فایلهای خود را ارسال نمایید. زیرا اطلاعات این فرم سفارش تحلیل در ایمیل ما دریافت می شود و قاعدتا از طریق پیام رسان ها ارتباط سریعتر از ایمیل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *