مشاوره انجام پایان نامه مدیریت

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت،مشاوره انجام پایان نامه ارشد مدیریت،مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت،مشاوره انجام پروپوزال مدیریت، موضوع پایان نامه مدیریت، چاپ مقاله ISI مدیریت، چاپ مقالات ISC مدیریت،مشاوره استخراج مقاله از پایان نامه ارشد مدیریت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در موسسه علمی پژوهشی پایار

برای انجام پایان نامه مدیریت باید اشراف خوبی به کلیت این رشته داشت. به همین خاطر شمایی کلی از این علم در زیر آورده شده تا انجام پایان نامه مدیریت و دیگر پروژه های مرتبط که هدف اصلی دانشجویان است راحت تر صورت پذیرد.
از ویژگی های اساسی عصر مدرن ما ایجاد، توسعه و گسترش روز افزون سازمان ها، موسسات گوناگون و شرکت های ریز و درشت است و ناگفته مشخص است که در نقش مدیریت در اداره ی آنها بسیار حیاتی است. هیچ سازمان و نهاد یا حتی گروه کوچکی بدون داشتن مدیریت کار آمد نمی تواند به حیات خود ادامه دهد. رهبری و هدایت و برنامه ریزی شالوده ی تمام کارهای گروهی است.

گرایشهای گوناگون رشته مدیریت
هرچند رشته ی مستقلی به نام مدیریت در دانشگاه نیست اما این رشته دارای گرایشهای زیادی می باشد که در اکثر دانشگاههای کشور تدریس می شوند:

رشته مدیریت دولتی:
این رشته با هدف آموزش دادن و تربیت جوانان توانمندی است که بتوانند در زمینه ی مدیریت سازمان ها و موسسات اداری دولتی مشغول به کار شوند و وظایفی که بر عهده ی مدیران دولتی است عبارتند از: هدایت و رهبری سازمان، برنامه ریزی همه جانبه، سازماندهی و تعیین وظایف اعضای سازمان ها و نظارت بر تمام امور جاری و حل مشکلات آن می باشد. مدیریت دولتی خود به گرایش های مختلفی تقسیم می شود: گرایش مدیریت منابع انسانی – گرایش مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی- گرایش مدیریت تحول. برای سفارش انجام پایان نامه مدیریت دولتی کلیک کنید.

بیشتر بخوانید
مشاوره انجام پایان نامه علوم دامی

رشته مدیریت صنعتی:
با گسترش صنایع مختلف و ایجاد کارخانه ها ی گوناگون وجود نیروهای مستعد در راس هر واحد صنعتی برای بازدهی و توسعه و پیشرفت آنها از اولویت های درجه اول به شمار می رود. از اهداف اصلی این رشته سازماندهی امور مالی و رفتاری واحدهای صنعتی و تولیدی می باشد. برای سفارش انجام پایان نامه مدیریت صنعتی کلیک کنید.

رشته مدیریت بازرگانی:
مدیریت بازرگانی با هدف تربیت مدیران توانمند و خلاق برای موسسات تجاری و بازرگانی تاسیس شده است. از وظایف مهم مدیر بازرگانی یک شرکت جذب مشتریان به طرق گوناگون و ایجاد ارتباط مناسب بین مشتریان، معرفی محصولات یا خدمات، شناسایی بازارهای جدید و سازماندهی و هدایت روشهای مناسب توزیع کالا ها می باشد. برای سفارش انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی کلیک کنید.

رشته مدیریت استراتژیک:
مدیریت استراتژیک به معنی یک چشم انداز همه جانبه از آینده ی یک شرکت یا یک سازمان است و مجموعه ی عملکرد بلندمدت یک شرکت را در درازمدت معین می کند. اهم مسائل مطرح در مدیریت استراژیک عبارتند از برنامه ریزی، سازماندهی و تجریه و تحلیل فعالیتها است.برای سفارش انجام پایان نامه مدیریت استراتژیک کلیک کنید.

رشه مدیریت مالی:
مدیریت مالی به معنی هدایت صحیح و کارآمد تمام منابع مالی به منظور رسیدن به اهداف سازمان است.از مسئولیت های مهم مدیر مالی می توان به چگونگی اختصاص بودجه و نحوه ی افزایش سرمایه همچنین اختصاص سود به سهامداران اشاره کرد. برای سفارش انجام پایان نامه مدیریت مالی کلیک کنید.

رشته مدیریت آموزشی:
از مهمترین اهداف ایجاد رشته مدیریت آموزشی، آموزش نیروهای توانمند برای مدیریت مسائل آموزشی، تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری درباره مسائل آموزش و پرورش و همچنین مدیریت آموزشگاهها و مدارس و ادارات آموزش و پرورش و تدریس در زمینه مدیریت آموزشی می باشد. برای سفارش انجام پایان نامه مدیریت آموزشی کلیک کنید.

بیشتر بخوانید
مشاوره انجام پایان نامه علوم تربیتی

رشته مدیریت اجرایی:
مدیریت اجرایی یا ( EMBA ( executive MBA با هدف اجرای ایده های مدیریتی در جهت بهبود و رشد سازمان به پرورش مدیران کارآمد در سطح واحدهای تولیدی و خدماتی می پردازد. تجزیه و تحلیل مسائل سازمانی ، ارائه راه حل های قابل اجرا ، مدیریت منابع انسانی و مدیریت استراتژیک قسمتی از موارد مورد بحث در مدیریت اجرایی هستند. این رشته دارای سه گرایش مدیریت MBA ، مدیریت امور شهری و مدیریت اجرایی است. برای سفارش انجام پایان نامه مدیریت اجرایی کلیک کنید.

رشه مدیریت هتلداری:
مدیریت هتلداری به عنوان مطالعه در مورد صنعت مهمان نوازی ، آشنایی با تاریخ و فرهنگ ملل مختلف ، جهانگردی ، مردم شناسی ، صنایع دستی ، روابط عمومی و هر آنچه که برای مدیریت صحیح هتل رستوران و .. لازم است را شامل می شود. برای سفارش انجام پایان نامه مدیریت هتلداری کلیک کنید.

رشته مدیریت بانکداری:
مدیریت بانکداری با هدف برطرف نمودن نیازهای مشتریان بانکی به منظور ارزیابی ، برنامه ریزی ، مدیریت جنبه های مختلف بانکداری و مسائل مختلف بانکی شکل گرفته است و سعی در برآورده نمودن تمامی نیازهای مالی یک سازمان در بالاترین کیفیت و کمترین زمان ممکن دارد. رشته مدیریت بانکداری برحسب مشاغل مختلف به دو بخش بانکداری داخلی و بانکداری بین المللی تقسیم می شود. برای سفارش انجام پایان نامه مدیریت بانکداری کلیک کنید.

رشته مدیریت بیمه :
مدیریت بیمه با هدف جبران خسارت بر مال افراد و با هدف توسعه صنعت بیمه ، به پرورش نیروی متخصص فنی و تجاری در صنعت بیمه می پردازد. مدیریت فرایند برنامه ریزی ، هدایت و نظارت بر کارهای افراد سازمان بیمه و استفاده از دیگر منابع سازمانی جهت دستیابی به اهداف را شامل می شود. برای سفارش انجام پایان نامه مدیریت بیمه کلیک کنید.

رشه مدیریت فناوری اطلاعات:
مدیریت فناوری اطلاعات یک علم بین رشته ای است که با هدف تولید ارزش از طریق فناوری ، مدیریت تمام منابع مربوط به فناوری اطلاعات را با توجه به نیازها و اولویت سازمانی شامل می شود . این منابع عبارتند از سخت‌افزار ،نرم افزار، داده‌ها و شبکه کامپیوتری . برای سفارش انجام پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات کلیک کنید.

بیشتر بخوانید
مشاوره و آموزش انجام پایان نامه مدیریت اجرایی

بازار کار گرایش های رشته مدیریت
در کشور ایران و همه ی کشور های جهان، نیاز به مدیران احساس می شود. هر شرکت، موسسه، سازمان و … ای به مدیر نیاز دارد. مدیران مورد نیاز هم انواعی دارند. مانند مدیر بازاریابی، مدیر کارآفرینی، مدیر بازرگانی و … . با توجه به این نیاز به مدیران، فارغ التحصیلان رشته مدیریت در هر گرایشی می توانند به راحتی وارد بازار کار شوند. بنابراین رشته مدیریت بازارکار خوبی را داراست.

دروس رشته مدیریت
این رشته گرایش های بسیاری دارد. مطمئنا هر گرایش هم با دیگری متفاوت است. بنابراین دروس آنها هم تفاوت دارند. به طور کلی دروس این رشته شامل موارد زیر است:

اصول برنامه ریزی آموزشی ، اصول مدیریت آموزشی، کاربرد آمار استنباطی در مدیریت آموزشی، روشهای تحقیق در مدیریت آموزشی، بودجه بندی و مدیریت مالی، تجزیه و تحلیل سیستمها و کاربرد آن در مدیریت آموزشی، تئوریهای سازمانی مدیریت، مکاتب فلسفی و آراء تربیتی، مدیریت نیروی انسانی

دپارتمان علوم انسانی و مدیریت موسسه پایار برای مشاوره انجام پایان نامه ارشد و به منظور مشاوره پروپوزال و پایان نامه مدیریت ، متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور در رشته مدیریت، بدین وسیله آمادگی خود جهت خدمات تخصصی مشاوره ای برای ارائه مقالات و پروپوزال و انجام پایان نامه ها و طرح های پژوهشی رشته مدیریت اعلام می­ نماید. سفارش طرح پژوهشی خود را به ایمیل سایت ارسال کرده و یا با شماره ۰۹۱۶۶۹۸۱۴۷۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *