مشاوره انجام پایان نامه معماری

مشاوره انجام پایان نامه معماری،مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد معماری، مشاوره انجام پروژه معماری، مشاوره انجام پروپوزال معماری،مشاوره انجام پروپوزال معماری،مشاوره انجام پایان نامه معماری،مشاوره انجام طرح معماری،مشاوره انجام پروژه معماری،مشاوره انجام طرح معماری، مشاوره انجام پروژه معماری، مشاوره انجام مقاله معماری در موسسه علمی پژوهشی پایـــــــــــــــــــار

معماری رشته‌ای به قدمت تمدن بشری است و در قرن اخیر در دانشکده‌های هنر سراسر دنیا آموزش معماری صورتی نو به‌خود گرفته است. معماری رشته‌ای مابین هنر و فن است و تأکید بر قسمت هنری یا قسمت فنی آن در دانشکده‌های مختلف متفاوت است. دانشجوی معماری باید در کنار داشتن تجسم قوی و سلیقه‌ی هنری، از درکی عمیق از ایستایی و هندسه نیز برخوردار باشد. در کنار آن آشنایی با علوم اجتماعی، فلسفه، تاریخ و……… نیز برای دانشجویان در ادامه تحصیل مورد نیاز است. دانشجویان باید در خلق فضاهای مطلوب با توجه به ویژگی‌های هر پروژه مهارت کافی داشته باشند و توانایی ارائه و به تصویر کشیدن این فضاهای ذهنی را کسب کرده باشند که این خود درک عمیقی از فضای سه بعدی و پرسپکتیو را طلب میکند. در مقطع کارشناسی ارشد، مبانی نظری و نحوه استفاده و طراحی بر اساس مبانی نظری و فلسفی مورد تأکید قرار می گیرد. لذا از فارغ‌التحصیلان این مقطع انتظار می رود تا مبانی نظری آموخته شده را به خوبی در حرفه و محیط کار به مرحله اجرا بگذارند.

معماری ترکیب، طراحی و پدیدآوردن فضای زیست انسان در طبیعت است؛ که این فضا می‌تواند مسجد، بیمارستان، مسکن، مدرسه و یا هر فضای دیگری باشد که شهر را به وجود می‌آورد.

موسسه پایار یکی از تخصصی ترین مراکز انجام پایان نامه معماری و انجام پروژه های معماری با بیش از ۲۰۰ پروژه انجام شده در این زمینه:

مطالعات معماری ایران
معماری اسلامی
طراحی شهر
تکنولوژی معماری
انجام طراحی و پرازنته
ساخت ماکتهای حرفه ای معماری
طراحی انیمیشن بصورت حرفه ای از طرح های معماری
مدلسازی سه بعدی از طرح ها با تری دی مکس
ایجاد نقشه های مدادی و راییدی با بهترین کیفیت
انجام پروژه های معماری با اتوکد
طراحی پلان: رستوران-هتل-مدسه-فروشگاه-ورزشگاه-مدسه-بیمارستان-خوابگاه-موزه-دانشگاه-مجتمع های مسکونی و تجاری و ..

مشاوره انجام پایان نامه معماری،مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد معماری، مشاوره انجام پروژه معماری،مشاوره انجام پروپوزال معماری، مشاوره انجام پروپوزال معماری،مشاوره انجام پایان نامه معماری،مشاوره انجام طرح معماری،مشاوره انجام پروژه معماری، مشاوره انجام طرح معماری، مشاوره انجام پروژه معماری،مشاوره انجام مقاله معماری

بیشتر بخوانید
مشاوره و آموزش انجام پایان نامه مدیریت اجرایی

نرم افزارهای تخصصی رشته معماری:
AutoCAD: یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای نقشه‌کشی است اتوکد نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به‌کار می‌رود.

BricsCAD: این نرم‌افزار با AutoCAD سازگاری کامل دارد و دارای خط فرمان‌های بسیاری است که این خط فرمان‌ها به ساخت CAD کمک می‌کند.

Graphisoft Archicad: نرم‌افزارGraphisoft ArchiCAD ، نرم‌افزاری بسیار قدرتمند با قابلیت‌های جدید جهت طراحی و پیاده‌سازی محیط‌های سه‌بعدی است و فراهم کننده مدل‌های حرفه‌ای مجازی جهت مهندسین عمران و معماری است.

Ashampoo 3D Cad Professional: نرم‌افزاری است قدرتمند از شرکت Ashampoo که با کمک آن قادر خواهید بود به‌طور حرفه‌ای به طراحی ساختمان و تجهیزات آن بپردازید. این نرم‌افزار دارای امکانات ویژه‌ای است که نیازهای عکاسان حرفه‌ای، معماران، مهندسان و صنعتگران را برآورده کرده و به آنها اجازه کار با این نرم‌افزار را می‌دهد . با قدرت شگفت‌آوری که این نرم‌افزار دارد قادر خواهید بود تا به راحتی به طراحی طبقات و کف محیط‌ها بنا به علاقه خود بپردازید .

Ashampoo Home Designer Pro: توسط این نرم‌افزار می‌توانید خانه‌ای را که درصدد طراحی و یا ساخت آن برآمده اید، بدون حتی خرج یک ریال ببینید و اگر عیب و یا نقصی در آن مشاهده نمودید، آن را برطرف نمایید. زاویه دید پرسپکتیو از درون و خارج خانه این کمک را به شما کرده است تا از رخداد اشتباهات سنگین در پروژه‌های واقعی جلوگیری شود.

Autodesk Robot Structural Analysis Professional: یک نرم‌افزار جهانی می‌باشد که بر اساس BIM ساخته شده و حتی از مدل‌های بسیار بزرگ نیز پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا محاسبات پیچیده را برای ساختارهای ساختمانی از یک دیدگاه بخصوص انجام دهید.

Sweet Home 3D: نرم‌افزاری متن‌باز و حرفه‌ای جهت طراحی سه‌بعدی نمای داخلی و دکوراسیون منزل می‌باشد. این نرم‌افزار از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و دارای طرح‌های سه‌بعدی لوازم منزل می‌باشد که با استفاده از آنها شما قادر خواهید بود تا محیط منزل را به صورت مجازی وسلیقه ای آرایش کنید.

Flow Architect Studio 3D: نرم‌افزاری کاملا حرفه‌ای برای مهندسان و نقشه‌کش‌های معماری و عمران می‌باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تاPlan ها و طرح‌های خود را در کامپیوتر طراحی کنید.

Minutes Matter Studio: نه‌تنها یکی از بهترین برنامه‌ها برای دکوراتورهای حرفه‌ای به‌حساب می‌آید، بلکه هر کاربری می‌تواند به‌تنهایی بهترین دکوراسیون را با این نرم افزار طرحی کند طراحی کند.

۳D Home Architect Design Suite Deluxe: از نرم افزار قدرتمند طراحی نقشه های ساختمانی, طراحی محیط های داخلی، قابلیت رندر سه بعدی به همراه صدها وسایل منزل و فضای داخلی و خارجی مطابق با استاندارهای ایران جهت طراحی نقشه های ساختمانی.

بیشتر بخوانید
مشاوره انجام پایان نامه مدیریت

Abvent Artlantis studio: نرم افزار عالی و کاربردی مهندسی معماری و آرشیتکت برای تهیه و طراحی پروژه های ساختمانی بصورت سه بعدی با قابلیت ویژه

Autodesk AutoCAD Architecture: از قویترین نرم افزارهای معماری از شرکت معتبر Autodesk به کمک این نرم افزار کلیه نیازهای طراحی شما از نقشه کشی تا طراحی سازه های داخلی، طراحی دکور نمای خارجی ساخت مدلها و طرح های سه بعدی از نقشه های شما با بهترین کیفیت، بر طرف می شود.

Better Homes and Gardens Home Designer Suite: برای طراحی و ساختن آپارتمان و ویلا و آفیس و تهیه و طراحی دکوراسیون داخلی بصورت سه بعدی

Broderbund 3D Home Design Delux: رم افزار قدرتمند طراحی نقشه های ساختمانی طراحی محیط نمای داخلی با قابلیت رندر سه بعدی به همراه صدها طرح وسایل منزل و نمای داخلی و خارجی محیط کاربری ساده جهت افراد تازه کار امکان استفاده از فرمتهای ورودی و خروجی مختلف

Chief Architect XL Vll: از حرفه ای ترین نرم افزارهای طراحی داخلی و خارجی و نمای ساختمان با قابلیت های ویژه برای مهندسین معماری و طراحی داخلی با صدها مدل آماده از وسایل خانه با تنوع بسیار.

Floor Plan 3D: نرم افزار حرفه ای و قدرتمند طراحی سه بعدی داخلی و خارجی مخصوص مهندسان معماری و معماری و طراحی داخلی

Graphisoft ArchiCAD: از معروفترین نرم افزارهای طراحی سه بعدی در مهندسی معماری. این سه نسخه قابلیت های جدید جهت طراحی و پیاده سازی محیط های سه بعدی را فراهم آورده است. کاربران با کمک این نرم افزار طرح های خود را سریعتر آنالیز می کنند. این کار با استفاده از تخمین خصوصیات فضای طراحی در محیطی سه بعدی صورت می گیرد.

Home Plan Pro: نرم افزار کم حجم ولی درعین حال بسیار حرفه ای برای نقشه کشی وطراحی سه بعدی با قابلیت چاپ طرح در ابعاد بزرگ برای مهندسان عمران و معماری وطراحی داخلی

Maxon CINEMA 4D R10 Architecture Edition: این نرم افزار که از معروفترین نرم افزارهای سه بعدی سازی می باشد نسخه ای مخصوص آرشیتکتها و معماران ارائه داده که دارای نمونه های فراوان برای طراحی بافتها و اجزاء داخلی و خارجی ساختمان دارد.

Nemetschek All plan: نرم افزار بسیار حرفه ای جهت طراحی نقشه های ساختمانی و تبدیل نقشه های دوبعدی به طرح های سه بعدی. امکانات چاپ بسیار حرفه ای و قابلیت اتصال به پلاتر جهت چاپ نقشه های عظیم به همراه صدها طرح و مدل از پیش آماده جهت ساخت نماهای داخلی و خارجی

بیشتر بخوانید
مشاوره انجام پایان نامه باغبانی

Punch Professional Home Design Suite Plutinum 12: برنامه ای قدرتمند برای طراحی ساختمان و طراحی داخلی سه بعدی با ابزار متعدد و متنوع. این برنامه از پرکاربردترین و رایج ترین نرم افزارهای طراحی داخلی حال حاضر می باشد

Rhvac: نرم افزار بسیار معروف و حرفه ای و گرانقیمت برای مهندسی معماری با قابلیت های بسیار و کاربردی برای کلیه مهندسین و دانشجویان معماری و طراحی

Sketch up Pro: نرم افزار طراحی سه بعدی حرفه ای و تخصصی با قابلیت های فراوان

Smart CUT pro: از نرم افزارهای قدرتمند طراحی برای طراحی اجزای مختلف مثل اجزای چوبی، شیشه، آجر و…

Wood working Cad Woody: نرم افزار طراحی قسمتهای چوبی ساختمان مثل کابینت، دکوراسیون، درها و…

 

موضوعات پیشنهادی برای انجام پروپوزال معماری و انجام پایان نامه معماری

طراحی محله مسکونی در محله یک شهرک سعدی در شیراز با رویکردی روان شناختی- رفتاری : ایجاد حس امنیت

بازآفرینی کاخ ناصری و طراحی مجموعه اقامتی – تفریحی

مرکز پژوهش و شناخت حیات وحش جزیره مینو

طراحی مرکز سرطان در شهرستان …

جایی برای سکوت طراحی مکانی برای آرامش و تماشای غروب آفتاب در ساحل غربی جزیره کیش

بهبود الگوی سکونت در کوی شهرآرای تهران (با رویکرد تداوم هویت بافت)

بررسی کاهش گرمای افزایشی در نمای دو پوسته به منظور عملکرد حرارتی آن

طراحی یک مدرسه ابتدایی با رویکرد استفاده از انرژی خورشیدی در هر یک از شهرای کویری

شناسایی ریسک های استفاده از فنآوری های نوین ساختمانی در نوسازی بافتهای فرسوده شهر تهران

طراحی کانون شهروندی در بافت قدیم شیراز با تأکید بر فرهنگ و روابط اجتماعی (طراحی کانون شهروندی در بافت قدیم شیراز)

طراحی پارک و مرکز تحقیقات نجوم کاشان با رویکرد معماری پایدار

طراحی گذری برای تعامل و آموزش(آموزش غیر حضوری و تجربیات جمعی کودکان در عصر فناوری اطلاعات)

تأثیر طراحی فضای باز مجتمع مسکونی در ایجاد حس دلبستگی به مکان نمونه‌ی موردی: مجتمع‌های مسکونی منتخب شهر تهران

طراحی دبستان شبانه روزی با رویکرد علوم رفتاری

طراحی مجتمع مسکونی هنرمندان در شیراز

طراحی فضایی برای بهبود پریشانی‌های زندگی شهرِی در تهران

طراحی مجموعه فرهنگی در تهران با رویکرد کاهش مصرف انرژی

۱ thought on “مشاوره انجام پایان نامه معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *