آموزش و مشاوره انجام پایان نامه مدیریت بازاریابی
خدمات موسسه پایار برای رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
دپارتمان مدیریت بازاریابی موسسه پایار در زمینه آموزش و مشاوره انجام پروپوزال مدیریت بازاریابی، آموزش و مشاوره انجام پایان نامه ارشد مدیریت بازاریابی، آموزش و مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی، انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازاریابی، پذیرش اکسپت و چاپ مقاله فوری ISI در ژورنال ها و مجلات معتبر مدیریت بازاریابی، آموزش و مشاوره انجام تحلیل های فصل چهار پایان نامه رشته مدیریت بازاریابی، آموزش و مشاوره نگارش مقالات علمی و پژوهشی در رشته مدیریت بازاریابی، آموزش و مشاوره نگارش مقالات ای اس ای ISI در رشته مدیریت بازاریابی، آموزش و مشاوره نگارش مقاله ISC در رشته مدیریت بازاریابی، پذیرش و اکسپت فوری مقالات مدیریت بازاریابی از مجلات ISI معتبر، چاپ کتاب از پایان نامه در رشته مدیریت بازاریابی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در موسسه پایار
دپارتمان مدیریت بازاریابی موسسه پایار به دلیل تیم تخصصی متبحر امکان ارائه خدمات با کیفیت به شما دانشجویان عزیز را فراهم کرده است. این دپارتمان در امر ارائه موضوع پایان نامه مدیریت بازاریابی، آموزش و مشاوره انجام پروپوزال مدیریت بازاریابی،آموزش و مشاوره انجام پایان نامه مدیریت بازاریابی، آموزش و مشاوره نگارش مقاله در رشته مدیریت بازاریابی برای مجلات ISI، ISC و SCOUPUS و اخذ پذیرش و چاپ مقالات در مجلات ISI، ISC وSCOUPUS در رشته مدیریت بازاریابی آماده ارائه خدمات به دانشجویان می باشد.
معرفی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
هدف از رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی آشنایی با Task ها و وظایف سازمان های بازاریابی و بازرگانی که با بازارهای مصرف وخدمات مشتریان در ارتباط هستند. در این رشته دانشجو مهارت های لازم مربوط به مدیریت بازار، گردآوری اطلاعات لازم جهت تجریه و تحلیل توسعه بازار، بازارشناسی، تجاری سازی محصول، ارزیابی راهکارهای مختلف، و انتخاب بهترین راهکار. دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیلی خود می توانند در سازمان های بازرگانی، صنعتی و دولتی در دپارتمان بازاریابی سازمان ، سمت مشاوره مدیریت، فعالیت های پژوهشی و تحقیقات بازار در سازمان های مشاوره مدیریت و سازمان های کلان مشغول به کار شوند. توصیه می شود که دانشجویان در طول دوره دانشجویی خود نگاه ویژه ای به کسب کار جهت درک و تجربه عملی در زمینه فروش و بازاریابی داشته باشند. این دوره های عملی کمک میکند تا دانشجویان قدرت ” طعم نه شنیدن و روشهای مقابله با آن ” را فرا گیرند
واحدهای درسی در دانشگاه عبارتند از: مدیریت منابع انسانی پیشرفته، مدیریت استراتژیک پیشرفته، تحلیل آماری، تئوریهای مدیریت پیشرفته، بازارشناسی و مسائل بازاریابی، مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته، حسابداری مدیریت، تحقیق در عملیات پیشرفته، اقتصاد مدیریت، سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته، تحقیقات بازاریابی، بازاریابی صنعتی، رفتار مصرف کننده، سمینار در مسائل بازاریابی.
برای تحصیل و اشتغال در رشته پایان نامه مدیریت بازاریابی چه مواردی مورد نیاز است؟
علاقه به مباحث مرتبط با بازار و بازاریابی
قدرت تجزیه و تحلیل درک و حل مسایل مشکلات مدیریتی و بازار
مهارت های زبان انگلیسی
قدرت تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به محیط بازار
مهارت های کامپیوتری مانند ICDL و آماری
مهارت های مربوط به روابط عمومی، ذهن خلاق و ارتباط با مشتری
تجربه عملی در فروش
موضوعات پیشنهادی پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی- بازاریابی
بررسی نگرش صادر کنندگان در مورد تأثیر عوامل تولید، بازاررسانی و اطلاع رسانی به بازار بر صادرات محصول x در شهرستان ……………
تجزیه و تحلیل عوامل داخلی برای کسب مزیت رقابتی در شرکت x
امکان سنجی استقرار تجارت الکترونیک در صنایع شرکت x
بررسی ارتباط همکاری و عملکرد در بین مؤسسات صنایع دستی شهر …….(مورد مطالعه : …….)
بررسی موانع توسعه و صادرات محصول x ایران
انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مطالعه موردی : شرکت x
بررسی تأثیر خصوصی سازی بر بهبود عملکرد واحدهای خصوصی شده شرکت مخابرات شهرستان x
مطالعه ویژگی های کارآفرینی مدیران ارشد صنایع x.
تکنولوژی اطلاعات و تأ ثیر آن بر اشتغال (مطالعه موردی: استان x)
بررسی نقش سیستم های اطلاعات بازاریابی در فرآیند تدوین استراتژی شرکتهای موجود در فهرست x
بررسی تأثیر مدیریت بازاریابی بر افزایش فروش داخلی و جهانی محصول x
بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک دولتی در شهر x
بررسی اثر بخشی فعالیتهای ترویجی انجام شده در زمینه بیمه های عمر توسط صنعت بیمه
بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات محصول x
بررسی رابطه بین کیفیت برنامه ریزی بازاریابی با عملکردصنایع مواد غذایی در شهر x
مطالعه عوامل موثر بر ترجیح مشتریان درانتخاب محصول x با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی مطالعه موردی:x
بررسی کارایی پرتفوی (سبد سهام) بیمه x
بررسی موقعیت و جایگاه بازار شرکت x و ارائه استراتژی های مرتبط با آن با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک
بررسی تأثیر مدل EFQM به عملکرد شرکت x
قیمت گذاری استراتژیک برای محصول x شرکت x در منطقه x
بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات صنعت x
بررسی عوامل موثر بر استنباط گردشگران خارجی در مورد وجهه ایران به عنوان یک مقصد گردشگری
بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و عمل خرید بیمه گذاران در زمینه بیمه های x در شهر x
بررسی تاثیر مدیریت با مشتری بر کسب مزیت رقابتی بانک x
بررسی آمادگی شرکت x جهت پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک x در شهر x
اندازه گیری کیفیت خدمات بانکی با استفاده از مدل سروکوال در بانک x شهر x
رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان محصول x
بررسی عوامل موثربر انگیزش کارکنان شرکت x بر اساس تئوری هرزبرگ
تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت x
بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم خرید خودرو x
عوامل موثر بر عملکرد تیم های مراقبت پرواز در فرودگاه x
رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر بر کانال توزیع صادرات محصول x
رابطه بین نگرش مشتریان و انتخاب آن ها در خرید محصول x
فضیلت های اخلاقی بازاریابی: بررسی دیدگاه متخصصین بازایابی و جامعه مصرف کننده
بررسی تأثیر مدیریت رابطه با مشتری (CRM) بر عملکرد کلی مؤسسات مالی شهر x
بررسی عوامل موثر بر قصد ترک خدمت کارکنان در شرکت x
تأثیر سودآوری در تأمین مسئولیت اجتماعی سازمان : بررسی دیدگاه کارکنان و مشتریان شرکت x
آمادگی برای پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری؛ مطالعه ی موردی بانک x
تاثیر ابزارهای پیشبرد فروش بر واکنشهای پس از خرید مصرف کنندگان مواد غذایی (مورد مطالعه: فروشگاههای x )
رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش نام تجاری در هتلهای چهار ستاره و پنج ستاره استانهای x
موانع و چالشهای توسعه گردشگری داخلی در استان x
شکاف های داخلی کیفیت خدمات و تحلیل ارتباط آن با رضایتمندی شغلی کارکنان در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه x)
تعیین و اولویت بندی عوامل رضایتمندی نمایندگی های فروش شرکت x بر اساس روش FAHP
طراحی یک مدل مفهومی برای پذیرش تجارت الکترونیک در موسسات کوچک و متوسط صنعتی شهر
ارائه یک مدل تلفیقی از تحلیل SWOT، به منظور تحلیل استراتژیک مشتری محور مورد مطالعه : بانک x
مقایسه اثربخشی شرکتهای بیمه خصوصی و دولتی از دیدگاه رضایت بیمه گذاران در شهر x با تاکید بر بخش خسارت بیمه x
عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از نظر مدیران بنگاه¬های کوچک و متوسط منطقه آزاد تجاری- صنعتی x
عوامل مؤثّر بر شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان از بیمارستان های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی شهر x
تاثیر بازاریابی اینترنتی بر افزایش درآمد هتلهای شهر x